Uporabniška izkušnja in grafična izvedba

Patricija Perše
Art direktorica, Futura DDB
Oblikovalka z več kot 10-letnimi izkušnjami v digitalnem okolju, ki rada preizkuša zmogljivosti in meje pikslov. Je strokovnjakinja za oblikovanje vizualne uporabniške izkušnje spletišč in mobilnih aplikacij. Pri snovanju digitalnih rešitev išče preseke med trendi in izčiščenimi koncepti s harmoničnim ravnovesjem med funkcionalnostjo in estetiko. Pri svojem delu je imela je priložnost sodelovati z večjimi blagovnimi znamkami in vodilnimi podjetji v Sloveniji ter tujini. Poganja jo kava, stres pa sprošča z razvijanjem brezglutenskih receptov na blogu ZerøGluten.

Matjaž Tomažič
Studio Kontrastika
Je oblikovalec in strokovnjak za uporabniško izkušnjo. V svoji skoraj 20-letni karieri je sodeloval pri razvoju najbolj kompleksnih spletnih strani, aplikacij in spletnih servisov za naročnike tako v Sloveniji kot v tujini. Poleg dela v svojem studiu Kontrastika je tudi predavatelj za interaktivno in informacijsko oblikovanje na Fakulteti za dizajn in na Naravoslovnotehniški fakulteti. Pred ustanovitvijo lastnega oblikovalskega studia je izkušnje nabiral v agencijah Innovatif in Studio Marketing. Diplomiral je na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje.

Jan Mučič
ustanovitelj in direktor podjetja Tauria, digitalni marketing d.o.o.
Že več kot 15 let uspešno sodeluje z domačimi in tujimi partnerji na področju izdelave spletnih strani, trgovin in spletnih aplikacij po meri. Veliko izkušenj ima z digitalnimi vizualnimi rešitvami in spletnim marketingom. V zadnjih 10 letih je s poznavanjem sodobnih digitalnih tehnologij pomagal številnim podjetjem pri prehodu na digitalno poslovanje. Z izvedeno analizo stanja, uvedbo boljše uporabniške izkušnje (UX) ter svetovanjem pri oblikovanju učinkovito rešuje izzive v podjetjih na področju digitalizacije. Z digitalno strategijo pri spletnih promocijah preko digitalnih kanalov (socialna omrežja, spletne strani in trgovine), učinkovito pospešuje in povečuje prodajo izdelkov in storitev preko spleta. Z izdelavo inovativnih digitalnih produktov po meri (B2B, CRM) na področju digitalizacije in pomočjo celotne ekipe Tauria.si se uspešno uveljavlja na slovenskem in tujem trgu.

Špela Anzeljc Gačnik
Informacijska arhitektka, Innovatif
Svoje digital ninja izkušnje že 12 let nabira v Innovatifu. Od začetkov na vsebinskem oddelku, pa do načrtovalske vloge, je spoznala vse aspekte dobre uporabniške (in uredniške) izkušnje spletnih mest. V zadnjih letih je pomagala zasnovati večje spletne platforme, že vrsto let pa skrbi tudi za izobraževanja urednikov in za zaledne sisteme večjih tujih blagovnih znamk. Na spletu jo navdušujejo predvsem dobro izvedena ideja, ki zdrži pritisk časa (in novih kampanj). Včasih aktivna blogerka, ki še zdaj občasno obuja spomine na zgodnje influenserske čase na svojem blogu.

Pika Žvan
oblikovalka v podjetju 3fs
Sodelovanje in metode oblikovalskega mišljenja so v njeni krvi. Pika je študirala grafično oblikovanje in vizualne komunikacije na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje in na Naravoslovnotehniški fakulteti, kjer je zaključila magisterij. Po študiju je nekaj let delovala kot asistentka-raziskovalka na področju vizualizacije podatkov in oblikovanja interakcij. Prejela je nešteto nagrad med njimi tudi Prešernovo nagrado za diplomsko delo in mednarodno nominacijo za Young Balkan Designer. Izkušnje iz oblikovanja, marketinga in snovanja strategij si je nabirala v Studio Botas, Univerzi v Ljubljani, Inštitutu za transmedijsko oblikovanje na Ceneje.si in v Mladinski knjigi. Pika je danes produktna oblikovalka v podjetju 3fs, kjer skrbi za oblikovanje in razvoj medicinskih programskih orodij. Prepričana je, da je dobro oblikovana spletna stran veliko več kot samo to kar vidimo, oblikuje jo celotna ekipa.

Vanja Lojen
art direktorica, AdSigner
Vanja je (ne)klasičen primerek oblikovalke nove generacije, ki svojo umetniško nadarjenost izraža predvsem na digitalnem platnu. S svojim delom želi in zna delati razliko v nasičenosti sodobne komunikacije. Uživa v ustvarjanju izvirnih vizualnih podob, prepoznavnih blagovnih znamk in intuitivni uporabniški izkušnji. Kreativno svojeglavost je v svojih začetkih najraje izražala kot svobodnjak, danes pa jo spoštujejo v agenciji Erpium. Zaupaji ji predvsem izven škatlične projekte večjega kalibra s poudarkom na digitalu. Zakaj bo odlična žirantka? Ker iskreno verjame, da: všeč mi je ali ni mi všeč NISTA argumenta.
Tehnična dovršenost

Aleš Čadež
Co-Founder & CEO, Kaldi IT
Je solastnik in direktor podjetja Kaldi IT. Poseduje poglobljeno znanje in razumevanje na področju programiranja, skalabilnosti in arhitekture sistemov IT. Zadnja leta s svojim podjetjem pomaga zagonskim podjetjem na trg pri preboju tehnično zahtevnih produktov. Najbolj ga navdušujejo produkti z dobro in preprosto uporabniško izkušnjo, saj se zaveda, kako zahtevno je stvari narediti preproste. Mladost je preživel kot sprinter na atletskem stadionu, zadnja leta pa je med sproščanjem ob teku doživel preobrazbo in upa, da leto konča s pretečenim maratonom.

Matic Raztresen
Specto informacijske tehnologije d.o.o.
Že več kot 18 let aktivno sodeluje pri reševanju spletnih izzivov. Zanesenjaški digitalni intuziast je vrsto let aktivno sodeloval tudi kot spletni razvijalec, vodja razvojne ekipe, zadnjih 11 let pa uspešno vodi razvojno podjetje Specto informacijske tehnologije, d. o. o., ki je prejelo vrsto nagrad na področju spletnih inovacij. Skozi leta svojega dela je sodeloval pri razvoju več kot 300 spletnih projektov z več kot 250 podjetji doma in v tujini, v zadnjih letih pa se aktivno spogleduje tudi s področjem digital signage in razvojem digitalnih kiosk rešitev.

Robi Pritržnik
CEO & Founder, Foreach Labs d.o.o.
Je diplomirani inženir računalništva in informacijskih tehnologij, ustanovitelj in vodja mlade digitalne kreativne agencije Foreach Labs. Svojo karierno in podjetniško pot je gradil v številnih IT podjetjih, nazadnje je bil vodja tehnološkega razvoja (CTO) v startup podjetju družbe BTC Phoenix d. o. o., kjer je bil odgovoren za razvoj kompleksnih eCommerce rešitev in integraciji novih tehnologij . Njegova največja strast je že od nekdaj raziskovanje in razvijanje načinov integracije naprednih tehnologij kot so AR/VR/MR, ki so po njegovem mnenju prihodnost novega načina interakcije in obogatene uporabniške izkušnje pri stiku s produkti in storitvami. Ob spoznanju, da je za uspeh na današnjem trgu potrebna tudi dobra mera podjetniške žilice in zaradi želje po ustvarjanju nekaj novega v slovenskem prostoru je ustanovil lastno podjetje - kreativno digitalno AR agencijo Foreach Labs, ki se med redkimi v Sloveniji ukvarja z razvojem AR (Augmented Reality) in naprednih digitalnih tehnologij. V svoji karieri je Robi kot predavatelj in poznavalec tehnoloških procesov gostil na številnih dogodkih, med drugim tudi na prvem DevFest Slovenia 2018. Med številnimi aktivnostmi je tudi soustanovitelj GDG Ljubljana, katerega vizija je združevanje IT in tech navdušencev v slovenskem prostoru. Njegov moto je: If you don't know how to explain it simply, you don't understand it well enough. :-)

Željko Khermayer
direktor, 4WEB d.o.o.
Je podjetnik in inovator. Na svoji skoraj 20-letni poslovni poti je ustanovil dobro znano digitalno agencijo 4WEB, portal Stop neplačniki, ki ima mesečno več kot 450.000 obiskovalcev, in podjetje Feelif z istoimensko inovacijo Feelif, napravo za slepe in slabovidne, ki jo je lani novembra World Summit Award razglasil za najboljšo inovacijo na svetu v kategoriji Inkluzija & Opolnomočenje, evropska komisija za Najboljšo socialno inovacijo v Evropi, Unesco pa jo je uvrstil na seznam 150 najboljših inovacij na svetu. Feelif je sinteza njihovega programerskega in trženjskega znanja, s katerim odpirajo nove trge in s tem nove možnosti za slepe in slabovidne po vsem svetu, ki lahko zdaj z njihovo inovativno tehnologijo čutijo slike in fotografije, se učijo in igrajo igre na zaslonu na dotik. Želi si, da bi čutenje fotografij povzdignili še na višjo raven in da bi tipno izkušnjo povezali z zvokom še na bolj kompleksen način, kot ga uporabljajo zdaj. V veliko potrditev, da delajo zares nekaj zelo dobrega, pa je bilo zanimanje Googla za njihov izdelek ter prejet naziv Socialni inovator.

Blaž Oražem
CTO, Spletna postaja
Po izobrazbi je inženir informatike. V svoji 12 letni profesionalni karieri pa je sodeloval že pri več kot 200 spletnih projektih v vlogah spletnega programerja, razvijalca programske opreme ter načrtovalca podatkovnih zbirk. Trenutno opravlja funkcijo direktorja razvoja (CTO) v agenciji Spletna postaja, kjer skrbi za optimalno organizacijo razvojne ekipe in konstanten razvoj spletnih tehnologij. Občasno predava na različnih IT tečajih, redno se udeležuje IT konferenc, v zadnjem času pa se ukvarja tudi z javnimi govori na srečanjih programerjev v Sloveniji in na Hrvaškem. Njegova strast je odkrivanje novih spletnih tehnologij in nadgrajevanje razvijalskih sposobnosti, med hobije pa poleg športa uvršča še potovanja, jadranje in igranje bas kitare.

Žan Vidmar
Freelancer in spletni razvijalec v agenciji Sergeant
Žan je spletni arhitekt, Drupal programer ter navdušenec nad novimi načini izražanja in odkrivanjem novosti na področju tehnologij in oblikovanja. Zaradi širokega spektra zanimanj in znanj je svojo kariero začel s samostojno oblikovalsko-spletno-fotografsko agencijo. V sodelovanju s priznanimi agencijami, kot so Luna\TBWA, Agiledrop, Renderspace ter ostalimi je pridobil ogromno izkušenj na digitalnih in spletnih projektih. Tako se je sčasoma specializiral za spletne rešitve, ki jih danes ustvarja skupaj z agencijo Sergeant. Njegova strast je optimizacija procesov in reševanje kompleksnih izzivov.
Vsebinska zasnova

Tamara Žnidar Česnik
Humanfrog
S skoraj desetletjem aktivnega delovanja na spletnem področju je strokovnjakinja za uporabniško izkušnjo ter spletno varnost odraščajoče mladine. Njen študij ter delo iz pedagogike je ključen izvor znanja v njenem delu za varno uporabo spleta. V osmih letih dela pri podjetju Zabec.net je ta zrastel v enega največjih ponudnikov gostovanja ter drugih inovativnih rešitev za spletno prisotnost in aktivnosti. Tamarina vloga in odgovornost zdaj temeljita na javnem komuniciranju, marketingu ter v zadnjih letih predvsem na spletni varnosti, kar je velik del pri izobraževanju podjetja in posameznikov o morebitnih pasteh in nevarnostih, ki uporabnike čakajo na spletu. Zadnje leto se aktivno obrača v smer vsebine spletnih strani, predvsem, ali ta na interaktiven in razumljiv način poda spletnemu uporabniku potrebne informacije, ga ne zavaja ter odraža dejansko stanje storitve ali produkta. Sama še vedno rada pomaga in sodeluje pri spletni podpori, saj meni, da le tako lahko resnično, iz prve roke, izveš, kaj naročnik potrebuje, s kakšnimi težavami se spopada, s tem lažje razviješ in oblikuješ storitvene rešitve, prijazne uporabniku.

Zala Andrina Razinger
Riko
Zala Andrina je komunikologinja, ki je vedno želela biti zdravnica. Vleklo jo je v res različne smeri, a je svojo ljubezen že zelo hitro našla v spletnih vsebinah: v njihovem občudovanju in so-oblikovanju. V podjetju Riko že deset let skrbi za urejanje spletnih vsebin, na družabne medije pa uspešno umešča vse sfere Rikovega razgibanega delovanja. Je ljubiteljica načrtovanja, spletnega nakupovanja ter pravih barvnih kombinacij za outfite, ne glede na njihov namen. Sodelavci ji zaradi (spletne) iznajdljivosti rečejo tudi 'heker', kot tako rekoč hišna zdravnica pa se rada vrača k svojim neizživeti sanjam; redno namreč riše anatomične skice, s katerim kolegom pojasnjuje delovanje človeškega telesa.

Goran Medenjak
Arnes
Geograf, ki je že med študijem ugotovil, da ga navdušuje pisanje zgodb. Kot novinar se je najraje posvečal področju tehnologije. Zakaj? Zanima ga ozadje delovanja različnih mehanizmov in je navdušenec nad znanstveno fantastiko. Zdi se mu, da z raziskovanjem digitalizacije skozi špranjo gleda v prihodnost. Na Arnesu opravlja delo urednika in komunikatorja in je stalno v stiku z zanimivimi uporabniki, ki delujejo v dobro človeštva. Raziskovalci, učitelji in učenci ter kulturniki, ki ustvarjajo družbo prihodnosti.

Gašper Meden
novinar, Marketing Magazin
Od februarja 2016 je del ekipe podjetja Medijski partner, izdajatelja revije Marketing magazin. Poleg prispevkov za spletno in tiskano izdajo skrbi za MM-ovo prisotnost na družbenih omrežjih. Sodeluje tudi pri dogodkih in projektih, kot so Diggit in Londonska šola za odnose z javnostmi. Navdušuje se nad tehnologijo, mediji in vsem, kar je vmes. Dobro in slabo voljo ter radovednost lajša s potovanji, festivali, športi, dobrim pivom in metal glasbo.

Nenad Senić
urednik, PM, poslovni mediji
Nenad Senić je ustvarjalec in urednik več ducat korporativnih medijev. Njegovo široko znanje prepoznavajo tudi v tujini. To dokazujejo tudi mednarodne nagrade, ki jih je osvojil. Letos so ga v Veliki Britaniji že drugič v treh letih nominirali za urednika leta, tokrat poleg drugih štirih urednikov iz Velike Britanije, ZDA in Južnoafriške republike. Pred epidemijo je na konferencah po vsem svetu navduševal tako v vlogi govornika kot člana žirije. Nič nenavadnega ni torej, da ga je portal Onalytica v preteklosti že uvrstil med sto vodilnih vplivnežev na področju vsebinskega marketinga na svetu.

Sonja Demšar
Področna podsekretarka, SPIRIT Slovenija, javna agencija
Celotno poklicno pot se osredotoča na podporo podjetjem na področju izvoznega poslovanja. Zadnjih 10 let skrbi za razvoj in ažurnost spletnega portala izvoznookno.si. Diplomirala in magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Aktivno sodeluje v mednarodnih organizacijah s področja pospeševanja izvoza in spremlja trende na področju digitalizacije. Z veseljem sprejema nove izzive. Verjame v odgovoren odnos do soljudi in narave.
