PROGRAM

Prireditev bo potekala 4. aprila 2019, od 16. ure dalje v dvorani A, v prostorih GZS.

Na dogodku se bomo z gosti zabavali, izvedeli kup zanimivih informacij iz prakse, spoznali znane obraze, ki ustvarjajo velike ideje, podelili bomo nagrade najboljšim slovenskim projektom, potem pa sledi še druženje ob dobri hrani.

Kdo bo z nami? Spletne agencije, podjetja in posamezniki, ki pripravljajo digitalne oglaševalske kampanje in projekte, ter startupi. dijaki in študenti, ki pripravljajo svoje prve kreativne projekte.

To je edinstvena priložnost, da združimo pod isto streho najboljše domače projekte. Da povežemo ustvarjalne ljudi. Da se zahvalimo vsem, ki zaupajo domeni .si.

Program 4.4.2019

Zanimiv program, brezplačne karte.
16:00 17:00
Registracije udeležencev.
16:00 17:00
Popoldanski coffee snack z glasbenimi gosti.
17:00 17:30
Dobrodošli na Netku 2019!
17:30 19:30
Predavanja
19:30 20:30
Čas je, da razglasimo najboljše.
20:30 22:00
Zabava. Spoznajmo se!

Predavanja

Trpljenje (ne več tako) mladega video-ustvarjalca
Ime govorca: Jože Robežnik

Jože Robežnik je razpet med vlogo TV voditelja ter vlogo video-ustvarjalca.
V zadnjih letih ustvarja predvsem spletne videe z varnostnimi tematikami (varnost na spletu in v prometu). Vzporedno skupaj s podcast avtorjem Anžetom Tomićem relativno uspešno ustvarja Stvar, ki je najbrž najbolj preprost pogovorni show pri nas. Stvar najdeš izključno na YouTubu.
V prostem času najraje kolesari, fotografije pa rad deli na Instagramu.

Trpljenje (ne več tako) mladega video-ustvarjalca
Jože Robežnik
Vse kar morate vedeti za svojo prvo influencer marketing kampanjo
Urban Cvek
Vse kar morate vedeti za svojo prvo influencer marketing kampanjo
Ime govorca: Urban Cvek

Urban Cvek je pred petimi leti atletski dres in tekaške copate zamenjal za digitalni svet. Leto nazaj je soustanovil startup Influee, platformo za vplivnostni marketing, kjer prevzema vlogo direktorja. Do zdaj jim je skupaj z ekipo uspelo razširiti platformo v 10 evropskih držav. Zaradi uporabe algoritmov za analizo omrežja platforma ne ponuja zgolj sodelovanja z vplivneži kot druge platforme, temveč tudi natančno analizo profilov vplivnežev ter merjenje dejanskega učinka posameznega vplivneža.

Razvoj Beeping marketplace platforme in »data-driven« pristop k optimizaciji procesov
Ime govorca: Žiga Artač

Je nekdanji pravnik, ki je besede zamenjal za kraljestvo podatkov in analize. V prostem času pa ekstremni športnik in popotnik, obseden s tehnologijo. Poleg Beeping-a trenutno sodeluje na projektih za vzpostavitev regatno-jadralnega portala in portala za osebno trenerstvo ter dietetiko. Njegov moto: "What gets measured, gets done".

Razvoj Beeping marketplace platforme in »data-driven« pristop k optimizaciji procesov
Žiga Artač
Naj pritegne.
Gorazd Božič
Naj pritegne.
Ime govorca: Gorazd Božič

Gorazd se je z računalniško varnostjo ukvarjal že pred 20. leti, še preden je ta postala kibernetska. Vmes je bil tudi sistemski administrator in programer, pred tem pa je računalnike učil analize besedil v naravnem jeziku. Vodil je ustvarjanje dokumentarnega filma hekerji.si in začrtal smer programa ozaveščanja Varni na internetu.

Tukaj boste dobili vse informacije o letošnjem tekmovanju

Več informacij o letošnjem tekmovanju