O Netku

Leta 1999, ko smo se prvič srečali z nagrado Netko, je imela podelitev le te pravzaprav zelo skromen cilj: preveriti, kako največja slovenska podjetja uporabljajo svetovni splet in koliko pozornosti namenjajo temu novemu mediju. Danes praktično ni več podjetja, ki se ne bi zavedalo njegove pomembnosti in ga tako ali drugače vključevalo v svoj poslovni proces. V preteklih letih se je polje digitalnega komuniciranja in delovanja razvilo in že zdavnaj ob spletnih mestih vključuje še fenomen družbenih mrež ter mobilno sfero.

Danes tudi državna uprava in javne institucije digitalno delujejo zato, da približajo svoje storitve uporabnikom. Ne gre več zgolj zato, da podjetje ali ustanova uporablja internet za prezentacijo, pač pa zato, da mu prinaša poslovno prednost. Je zato bolj prepoznavno, uporabniku prijazno, ali ustvarja skozi internet dodaten dobiček?

Danes je  nagrada Netko je usmerjena predvsem k povečanju kvalitete in ugotavljanju, ali je uporaba digitalne sfere pri vas dosegla svoj cilj in s tem uresničila svoje poslanstvo? Kaj ste vi želeli z vašo spletno stranjo doseči, ali s družbeno skupino ali mobilno aplikacijo? V koliki meri vam je to uspelo? Ali ste pri tem izkoristili vse možnosti, ki vam jih medij ponuja? Ali so vaše projekti vsebinsko močni, tehnično ustrezni in oblikovno všečni?

Biti digitalen ni več stvar prestiža, pač pa nuje. Iščemo tiste, ki ste s svojim digitalnim projektom še korak dlje in nagrada netko naj bo le potrditev vaše pravilne usmeritve.

Nagrada Netko se podeljuje podjetjem, ustanovam, uradom, skupnostim ter posameznikom, ki izstopajo s kakovostjo svojih digitalnih prizadevanj.